GL.IV. Managementul proceselor si ameliorarea calitatii in universitati
Activităţi:
4.1. Desfasurarea intalnirii de debut;
4.2. Realizarea de analize privind managementul proceselor si ameliorarea calitatii in universitati:
4.2.1. Identificarea de practici actuale internationale,
4.2.2. Realizarea unor schimburi de bune practici,
4.2.3. Elaborarea manualului de bune practici,
4.2.4. Analiza situatiei din 5 universitati romanesti pilot in comparatie cu practicile internationale;
4.2.5. Elaborarea viziunii asupra viitorului;
4.3. Organizarea workshop-urilor tematice, dintre care unul studentesc cu premii;
4.4. Elaborarea unui studiu privind insertia pe piata muncii;
4.5. Elaborarea unui studiu privind accesul la servicii de educatie in invatamantul superior;
4.6. Elaborarea unui studiu privind egalitatea de sanse si de gen in accesul la functii de conducere in universitati;
4.7. Organizarea cursurilor de formare:
4.7.1. Elaborarea modulului de curs,
4.7.2. Actualizare modulului de curs,
4.7.3. Implementare modulului de curs;
4.8. Elaborarea scenariului;
4.9. Elaborarea/ revizuirea planurilor strategice;
4.10. Participarea la conferintele proiectului.
Rezultate:
- 1 raport al intalnirii de debut,
- 200 de documente propuse pentru biblioteca on-line (OS1, OS2),
- 4 persoane in vizite de studiu (OS2),
- 1 raport al schimbului de experienta (OS2, OS4),
- 1 capitol tematic din manualul de bune practici (OS2),
- 1 analiza tematica comparativa (OS2),
- 1 viziune asupra viitorului (OS2),
- 4 workshop-uri (OS2, OS4),
- 3 premii,
- 4 rapoarte ale work-shopurilor,
- 1 studiu privind egalitatea de sanse si de gen in accesul la functii de conducere in universitati (OS2, OS5),
- 1 modul de curs implementat pentru 120 participanti (OS4),
- 120 chestionare de evaluare a modulului de curs aplicate,
- 3 prezentari ale rezultatelor la conferinte (OS4). GLIII si GLIV vor elabora impreuna:
- 1 studiu privind insertia pe piata muncii (OS2, OS5),
- 1 studiu privind accesul la servicii de educatie in invatamantul superior (OS2, OS5). GLII, GLIII, GLIV, GLV, GLVI contribuie la:
- realizarea unui scenariu de evolutie a practicilor din invatamantul superior romanesc spre TQM, cu implicatiile asupra concordantei dintre definitia calificarii si curriculum universitar (OS3) si la
- elaborarea/revizuirea a 5 planuri strategice de dezvoltare institutionala elaborate/ revizuite pentru 5 universitati (OS5).